De Servaas brug in Maastricht 2017
Het Station van Rijssen 2022
Plitvice watervallen Kroatië 2014
Herfst vakantie 2017

Het is zondag 15 oktober we rijden rond half tien weg voor een heerlijk weekje naar de Duitse Moezel, het is perfect weer 23 graden heerlijk voor oktober we rijden richting Andernach onderweg niets dan file dus we waren pas laat in Andernach aan de Rijn was een leuke maar drukke camperplaats maar we hadden geluk er was nog een plaatje vrij Trees lekker bakkie zetten ik de pootjes uitdraaien en Flex uitlaten. Ja dit was de eerste keer dat hij met de camper mee ging maar dat gaat prima hij doet het goed, we zijn even het stadje in gegaan was een leuk stadje met veel ijssalons maar verder was er weinig te doen ben vergeten om foto`s dus geen foto van Andernach. de volgende dag rijden we richting Koblenz we staan bij een Knaus camping aan de Rijn/Moezel want we zitten precies op de splitsing van die twee rivieren tegenover de Duitse Eck deze naam komt van een Duitse ridderorder en is nu toegevoegd tot de UNESCO werelderfgoedlijst. Koblenz is een mooie en schone stad veel oude gebouwen en kerken waren heel mooi van binnen we hebben de hele stad door gelopen terrasjes gepakt en gegeten.

Duitse Eck Koblenz
Lunchen in Koblenz
Knaus camping Koblenz

En als je met een Amerikaanse Cocker spaniel loopt dan heb je altijd bekijks en moeten er mensen op de foto met het hondje en moeten er foto`s van de hond gemaakt worden dit keer waren het Brazilianen helemaal gek van Flex lachen hoor. dinsdag 17 oktober zijn we weer rond 10 uur vertrokken naar Cochem aan de Moezel we konden de camper vlak bij het stadje kwijt voor niet al te veel op een parkeerplaats hebben daar heerlijk koffie met apfeltrudel met vanille saus heerlijk daarna het stadje verkent is een mooi oud stadje met een kasteel boven op de heuvel maar was te steil.

Onze Lieve Vrouwekerk Koblenz
Stadsplankette Koblenz
Een zwaan in Helenaveen

Woensdag 18 oktober zijn we richting Bernkasteel-Kues gereden nou een kasteel was er niet te vinden wel een heel mooi klein dorpje heerlijk daar koffie gedronken met …… ja inderdaad Apfeltrudel heerlijk was het weer maar omdat het nog vroeg was zijn we naar Monschau door gereden ook Monschau is zo`n mooi Duits dorpje het enige wat daar heel storend is dat het een kleine dorpskern heeft wat heel mooi is wel met heel veel achterstand op het onderhoud maar dan laten ze daar verkeer toe dus je zit heerlijk opeen terras met de uitlaatgassen van vele auto`s we zijn na een patatje heerlijk trouwens weer verder gereden omdat de camperplaats er niet gastvrij uitzag we zijn doorgereden naar Lottum in Limburg daar was het heerlijk weer en rustig  op de vamperplaats In de Verte Donderdag 19 oktober het is vandaag mijn verjaardag en het is heel mooi weer dus we gaan lekker fietsen richting Ysselsteijn naar tante Marie onderweg in het dorp taart gekocht en naar haar toe gegaan was gezellig en na 2 bakkies en een uurtje verder zijn wij weer op de fiets gestapt en uiteindelijk in Horst aan de maas terecht gekomen en heerlijk daar gegeten toen terug naar de camper. Vrijdag 20 Oktober het regent als we wakker worden maar om 10 uur is het droog en volgens d weer geleerde zou het droog blijven dus wij weer op de fiets en zijn we via Arcen naar Grubbenvorst gereden langs de maas 2 x de maas over was weer ouderwets mooi deze omgeving hebben hier al meer gefietst in Grubbenvorst een hapje gegeten en toen terug naar de camper onderweg hadden we al besloten om naar huis te gaan het weer wordt namelijk alleen maar slechter dus inpakken en wegwezen na een korte file waren we weer om 17.00 uur thuis het was een heerlijke weekje.

Muurkunst Cochem
De Rijksburcht Cochem
Kasteel in Arcen
Kerk van het Heilig Hart Koblenz
Trees op de pont bij Archen