De Servaas brug in Maastricht 2017
Het Station van Rijssen 2022
Plitvice watervallen Kroatië 2014
Weekendje Meerssen 2017

Donderdagmorgen 25 mei 2017 we gaan lekker een lang weekend naar Meerssen Limburg  om files is ontwijken zijn we een dagje later weggegaan en dat was inderdaad goed gezien door Trees nu hebben we geen overnachting meer en ook niet laat eten en toch haasten dus zijn we om half tien vertrokken hebben we alles Ja. NEE dus na 25 km komen we bij toeval te praat over de fietsaccu`s, Oh zeg Trees heb je jouw accu meegenomen (die lag nog aan de oplader ) Nee dus nou eerst volgende afrit er weer van de snelweg af en omdraaien hahaha. maar goed dat we het er over gehad hadden ander was het geen fietsen geworden. om ongeveer 11.30 uur kwamen we aan op camping Raarhof in het plaatsje RAAR nooit van gehoord maar het is een paarden pension voor mensen die hun paard onderdak wil geven.

Camping Raarhof
Paardepension De Raar

Het is een leuke camping boven op een berg waar we elke dag tegenop moesten fietsen hij was zo`n 5 à 6 % best wel wat voor elke dag de camping ligt achter een voormalige boerderij voor we op de camping stonden moesten we door een smalle steeg naar achteren en daar stonden we dan camper geïnstalleerd en daarna de camping en de boerderij even bekeken het toiletgebouw is gedateerd maar schoon daarna heerlijke gezetten in de zon met een biertje en toen lekker gegeten even de route voor de volgende dag uitzetten en dan heerlijk gaan slapen onder de heerlijke maxxfan hij werkt voortreffelijk beter en goedkoper dan een airco. Vrijdag 26 mei zijn we via België naar Maastricht gefietst ± 33 km terwijl van de camping direct naar Maastricht 7 km is het was een mooie rit maar we zijn niet in Maastricht gebleven het was zo druk dat er niet eens een plaatsje was om een bakkie koffie te drinken.